Active Cross Selling

"Selling is everyone's business "

Descriere

Pe o piață în care resursele clienților scad, diferențierea este din ce în ce mai dificilă. iar concurența este din ce în ce mai agresivă, supraviețuirea nu mai este posibilă decât adoptând o implicare activă în procesul de vanzare.


Scopul programului

Am creat acest program porning de la situațiile reale de vânzare-cumparare în mediul de retail. Specificitatea constă în:

  • Timpul scurt de interacțiune client-vânzator;
  • Fidelizare la un nivel scăzut și nemăsurabilă în mod direct;
  • Flux mare de clienți;
  • Nevoia clientului este setată deja (clientul nu intră „întamplător” în magazin) și de aceea schimbarea sau completarea deciziei de cumpărare este puțin probabilă, în lipsa unor tehnici repetitive, și aplicate in mod constient.

Puncte cheie ale programului

  • Ce este vânzarea activă ?
  • Diferența dintre vânzare activă, cumpărare și servire
  • Așteptările clientului
  • Nevoi cunoscute vs. cumpărarea din impuls
  • Canale de convingere: vizual, auditiv, senzorial
  • Procesul vânzării tranzacționale
  • Utilizarea rapidă a mijloacelor de vânzare
  • Metode de cross-selling și up-selling
  • Exerciții situaționale

Format

Workshop de 1 zi , bazat pe practicare în exerciții situaționale


Cui se adreseaza

  • Personal din magazinele de retail
  • Personal HoReCa ( hoteluri , cafenele , restaurante)
  • Personal client-service
  • Team leaderi și supervizori

Cere mai multe detalii

Nume *

Email *

Telefon

Mesaj