Comunicarea Asertivă

"Singura mare problemă în comunicare, este iluzia că a avut loc." - George Bernard Shaw

Descriere

COMUNICAREA ASERTIVA este un tip de comunicare , care ia in considerare in mare masura, obiectivele si ideile partenerului. In timpul discutiei, ofera partenerului posibilitatea de a-si exprima obiectiile si de a-si dezvalui interesele. Ajuta comunicarea sa devina eficienta si autentica. Sunt stabilite astfel parteneriatul si situatiile de tip „castig-castig“.

Comunicarea asertiva este un mod indispensabil de a creea un mediu de lucru sanatos si de a creste eficienta muncii, deoarece previne aparitia conflictelor si ajuta la diminuarea stresului. Aplicabilitatea principiilor se reflecta direct in gestionarea productivitatii personale, printr-o mai bune gestiune a timpului, efortului si energiei proprii.


Scopul programului

Pe langa principiile de baza ale comunicarii, am vrut să furnizam in acest program si o reflecție profunda, prin intermediul exemplelor practice, asupra celor sase stari  ale modelului asertivitatii. Cursul ofera o platforma pentru exersarea comportamentului asertiv, gestionarea comportamentului agresiv sau pasiv al celorlalti, si recunoasterea si rezolvarea „jocurilor adultilor“.


Puncte cheie ale programului

  • Principiile de baza ale comunicarii
  • Metodele care asigura auto-acceptarea si acceptarea celorlalti
  • Modelul de baza al asertivitatii
  • Principalele caracteristici ale starilor eu-lui
  • Formele asertive ale criticii, laudei si exprimarii unei opinii
  • Ascultarea activa ale punctelor de dezacord
  • Recunoasterea jocurilor pe care adultii le folosesc : manipulare vs. persuasiune
  • Gestionarea productivitatii personale

Format

Workshop bazat pe transfer de bune practici si pe practicarea individual și în echipa a tehnicilor si strategiilor de comuicare asertiva .


Cui se adreseaza

  • Managerilor si angajatilor ale caror roluri necesita o comunicare eficienta cu colegii si clientii

Cere mai multe detalii

Nume *

Email *

Telefon

Mesaj