Comunicarea Asertivă
COMUNICAREA ASERTIVA este un tip de comunicare , care ia in considerare in mare masura, obiectivele si ideile partenerului. In […]
Cu totii ne confruntam cu numeroase situatii conflictuale, atat in planul activitatii profesionale cat si in cel al relatiilor sociale. Aceste conflicte pot afecta in sens negativ , sau pot fi folosite pentru a clarifica o situatie. Modul in care le rezolvam va influenta semnificativ abordarea partilor implicate, in situatiile de cooperare viitoare.
Cu ajutorul acestui training participantii vor intelege natura conflictelor si vor invata cum sa evalueze impactul acestora asupra lor respectiv asupra performantei si de asemena vor descoperi cum sa trasnforme consecintele conflictelor in rezultate constructive. Se vor familiariza cu nasterea, etapele, componentele si cursul obisnuit al conflictelor precum si cu stilul potrivit de rezolvare si modalitatile de aplicare a cunostintelor descoperite.
Workshop bazat pe transfer de bune practici si pe practicarea individual și în echipa a tehnicilor si strategiilor de rezolvare a conflictelor .