Conflict Management

"Pacea nu este absența conflictului, este abilitatea de a rezolva conflictul prin mijloace pașnice."-Ronald Regan

Descriere

Cu totii ne confruntam cu numeroase situatii conflictuale, atat in planul activitatii profesionale cat si in cel al relatiilor sociale. Aceste conflicte pot afecta in sens negativ ,  sau pot fi folosite pentru a clarifica o situatie. Modul in care le rezolvam va influenta semnificativ abordarea partilor implicate, in situatiile de cooperare viitoare.


Scopul programului

Cu ajutorul acestui training participantii vor intelege  natura  conflictelor si vor invata cum sa evalueze impactul acestora asupra lor respectiv asupra performantei si de asemena vor descoperi cum sa trasnforme consecintele conflictelor in rezultate constructive. Se vor familiariza cu nasterea, etapele, componentele si cursul obisnuit al conflictelor precum si cu stilul potrivit de rezolvare si modalitatile de aplicare a cunostintelor descoperite.


Puncte cheie ale programului

  • Definirea conflictelor
  • Componentele unui conflict
  • Sursele si dinamica conflictelor
  • Gestionarea prejudecatilor si a preconceptiilor
  • Tipuri de conflicte
  • Modelul Thomas-Killmann
  • Stiluri de rezolvare a conflictelor
  • Caracteristici ale stiluri de rezolvare a conflictelor si implementarea cu succes a acestora
  • Strategii de rezolvare a conflictelor adaptate situatiei (compatibilitatea dintre strategii si solutii)
  • Modelul extins al asertivitatii
  • Utilizarea asertivitatii in rezolvarea conflictelor

Format

Workshop bazat pe transfer de bune practici si pe practicarea individual și în echipa a tehnicilor si strategiilor de rezolvare a conflictelor .


Cui se adreseaza

  • Managerilor si angajatilor care au nevoie care au nevoie sa isi rezolve conflictele interne si externe repede si eficient.
  • Echipelor interdepartamentale , care au prioritati si nevoi concurente

Cere mai multe detalii

Nume *

Email *

Telefon

Mesaj