Consultative Selling Skills

"Succesul este abilitatea de a trece de la eșec la eșec, fără a-ți pierde entuziasmul." - Winston Churchill

Descriere

Ce-i diferențiază pe oamenii de vânzări foarte buni, de cei mediocri ? Care sunt acele mici diferențe în abilități, care duc la enorme diferențe în rezultate ?

Acest curs se focalizează pe două competenţe critice: abilitatea de a câştiga încrederea clientului, şi înţelegerea corectă a nevoilor acestuia. Dacă aceste abilităţi sunt stăpânite, succesul în vânzări nu va întârzia să apară.


Scopul programului

Am dezvoltat acest curs pornind de la o realitate evidentă: atunci când clienţii au încredere în omul de vânzări care livrează un serviciu care se potriveşte în totalitate nevoilor lor, şi se încadrează în bugetul avut la fispozitie , nu există bariere în vânzare.

PROCESUL DE VÂNZARE CONSULTATIVĂ este o abordare conştientă a vânzărilor, atent construită, focalizată pe aşteptările şi nevoile clienţilor. Sprijină oamenii de vânzări să exceleze în negocierea cu clienţii. Procesul se bazează pe următoarea noţiune: atunci când clienţii au încredere în omul de vânzări care livrează un serviciu care se potriveşte în totalitate nevoilor sale şi se încadrează în bugetul impus, nu există bariere în vânzare


Puncte cheie ale programului

  • Procesul Vânzarii Consultative
  • Pregatirea conștienta a întâlnirii de vânzare : strategii de segmentare
  • Abordarea telefonica – bune practici
  • Deschiderea vânzarii : captarea atentiei si stârnirea interesului
  • Interviul de vânzari : identificarea nevoilor si motivelor de cumparare
  • Prezentare beneficiilor și avantajelor
  • Depasirea indiferenței: abordarea clientilor care lucreaza cu un alt furnizor
  • Identificarea obiectiilor: clarificarea neînțelegerilor, depasirea scepticismului, si a nemultumirilor
  • Finalizarea discutiei de vânzare:

Format

Workshop de 2 zile, bazat pe transfer de bune practici, role-play, exercitii individuale si de grup. CU ABORDĂRI PRACTICE şi exerciţii situaţionale specifice clienţilor, legate de fiecare etapă a procesului, participanţii vor deveni conştienţi de modul în care să planifice şi să gestioneze întreaga întâlnire cu un client, focalizandu-se pe o relaţie căştig-câştig de lungă durată.


Cui se adreseaza

  • Oamenilor de vânzări, personal de suport tehnic, directori de vânzari

Cere mai multe detalii

Nume *

Email *

Telefon

Mesaj