LEAN – Analiza problemelor si luarea deciziilor

"În dezordine, găsiți simplitatea. În discordie, găsiți armonia. În mijlocul dificultățior există oportunitatea. "- Albert Einstein

Descriere

LEAN este o filozofie de management derivata din procesul de productie de la Toyota (TPS), si popularizata incepand cu anii ’90, ca  o abordare sistemica avand ca scop optimizarea proceselor organizationale  prin concentrarea doar pe ceea ce aduce valoare clientului , si eliminarea a orice altceva.

LEAN vorbeste practic despre obtinerea lucrurilor potrivite, la locul potrivit, la momentul potrivit, în cantitățile potrivite, în timp ce pastrezi focusul pe reducerea la minimum a pierderilor sau activitatilor  non-necesare ( Waste ) ,  și în același ramai  flexibil și deschis la schimbare.


Scopul programului

Programul ofera tehnici si strategii eficiente pentru a-i ajuta pe manageri sa gestioneze cu succes lantul de valori din interiorul organizatiei. Combinatia unica a metodelor Lean, proiectate pentru a se concentra asupra valorii, eliminarii pierderilor și optimizarii fluxurilor operationale, si a tehnicilor de brainstorming si facilitare, creeaza o platforma excelenta pentru analiza problemelor organzationale si luarea deciiziilor critice.


Puncte cheie ale programului

  • Vocea clientului: pentru ce plateste clientul cu adevarat ?
  • Lanțul de valori : înțelegerea procesului și identificarea modului în care pot fi eliminate pierderile.
  • Categoriile de pierderi și efectul acestora asupra lantului de valori.
  • Lean toolbox : metode si tehnici
  • Analiza problemelor si luarea deciziilor
  • Implementarea schimbarilor

Format

În mod tipic 2 workshop-uri de 1 zi (1 + 1), sub forma unor întalniri Kaizen ( o activitate de echipă structurată, proiectată pentru a se concentra asupra valorii, eliminarii pierderilor și optimizarii fluxurilor operationale în arealul organizational desemnat).

În primul workshop, rulam o simulare de business, pentru a înțelege ce înseamnă LEAN, și a experimenta conceptul de bază al metodologiei: pierderile ( WASTE ) . Apoi vom transfera experiența situațiilor specifice ale participanților la workshop.

Echipati cu noile instrumente si strategii, participantii au la dispozitie un interval cuprins intre 1 luna si 3 luni, pentru a aplica cele invatate in mediul organizational.
În cele de-al doilea workshop diseminam datele obtinute, si facilitam analiza cauzelor luarea deciziilor cu impact la nivel de procese , sisteme sau proceduri organizationale.


Cui se adreseaza

  • Top manageri si midlle manageri, avand ca responsabilitate cheie optimizarea proceselor, si eliminarea pierderilor organizationale, si care au putere de decizie in privinta modificarilor in procese si proceduri .

Cere mai multe detalii

Nume *

Email *

Telefon

Mesaj