Un set interconectat de ” soft skills” și „hard skills” ne guvernează comportamentele orientate spre obiective și ne permit să gestionăm cu succes activitățile de zi cu zi.
Dezvoltarea carierei într-o organizație necesită multă muncă, răbdare și acumulare de expertiză în domeniul de activitate.
La rândul lor, organizațiile se bazează pe colegi care nu doar își înțeleg rolul, dar sunt suficient de calificați pentru a prelua sarcini și responsabilități noi, atunci când e necesar.
Multe companii au de pierdut atunci când angajații esențiali nu își pot converti talentul în abilități practice de business.
Aceste abilități critice pot fi deprinse pe o perioadă lungă de timp prin experiența de lucru.
Din fericire există și un mod mai ușor. Prin serviciul de Business Tutoring asistăm angajații cheie în dezvoltarea abilităților necesare pentru obținerea de rezultate remarcabile și a unei cariere de succes.
La Școala de Training misiunea noastră este să facem învățarea de calitate accesibilă tuturor celor care doresc să se dezvolte. Credem că învățarea la adulți este o responsabilitate asumată individual și că scopul oricărui proces de învățare ar trebui să fie aplicarea imediată a cunoștințelor și abilităților învățate. Prin serviciul de Business Tutoring, oferim asistență virtuală individuală pentru participanții care au nevoie să-și dezvolte rapid abilitățile necesare succesului în cadrul organizației.
Mai exact, Business Tutoring presupune explorarea unui subiect, asistat de un facilitator în sesiuni live unu-la-unu. Parcurgem un proces în mai mulți pași pentru a ne asigura că alegem planul ideal de învățare pentru fiecare participant.
Atunci când un participant se înscrie în program avem o prima discuție de calibrare. Înțelegem întâi situația specifică, contextul personal și organizațional, nevoile și stilul de învățare, interesele și personalitatea participantului.
Dacă participantul este înscris de un manager sau un sponsor, vom purta deasemenea o discuție separată pentru a afla mai multe despre provocările și punctele forte ale participantului, precum și despre obiectivele lui de învățare și aplicare.
În urma întâlnirii de calibrare vom propune un plan structurat de dezvoltare, cu sesiunile desfășurate într-o succesiune logică și orientate către atingere obiectivelor. De regulă pentru atingerea unui obiectiv de învățare pot fi necesare între 2 și 4 sesiuni, în funcție de complexitatea subiectului și nivelul de detaliu la care îl vom explora.
După ce planul de lucru este agreat vom calendarizăm sesiunile în funcție de preferințele participantului și disponibilitatea facilitatorului.
După întâlnirea inițială, sesiunile regulate vor 90 de minute, întreaga atenție fiind dedicată participantului. Fiecare sesiune are o agendă și obiective clare, în funcție de subiectele explorate. Subiectele sesiunilor sunt abordate în raport cu provocările individuale și contextul personal al participantului. Exercițiile sunt personalizate și însoțite de feedback și coaching on-the-spot. Fiecare sesiune se închide cu un obiectiv de aplicare pentru următoarea sesiune. Facilitatorul va comunica adesea cu participantul în intervalul dintre sesiuni ca o modalitate de a se asigura că abilitățile exersate sunt și puse în practică.
Există multe provocări cu care se confruntă managerii aflați la primul lor rol. Poate că se luptă cu delegarea sau comunicarea eficientă cu membrii echipei. Poate că nu sunt obișnuiți să gândească ca un lider sau au probleme în a se poziția ca superior ierarhic foștilor lor colegi. De la ei se așteaptă să organizeze activitatea echipei, să motiveze, să aibă conversații dificile și să ia decizii într-un context de schimbare și presiune constantă. Acestea sunt provocări comune pentru liderii aflați pentru prima dată în postura de conducere, iar dezvoltarea lor este esențială nu numai pentru propriul succes, ci și pentru echipă și întreaga organizație.
Deasemenea, angajații cu potențial care sunt incluși în programe de dezvoltare vor avea de înfruntat noi provocări. Doar pentru că un angajat a fost un contribuitor individual performant nu înseamnă neapărat că dispune de abilitățile necesare pentru a fi un lider eficient. Ca urmare, această tranziție poate fi stresantă.
Din fericire, pregătirea și antrenamentul personal ajută la rezolvarea provocărilor cu care se vor confrunta în tranziția către primul rol de conducere.
Managerii de mijloc reprezintă puntea dintre contributorii individuali și managementul superior. Ei sunt cei care conectează și transmit. Acești actori cheie sunt mai importanți ca niciodată acum, când companiile încearcă să fie agile și adaptabile. Pentru a complica lucrurile, managerilor de mijloc li se cere adesea să-și asume roluri noi, ca cele de coach, model și dezvoltator de talente.
Cercetările au arătat că managerii au cea mai puternică influență asupra experienței unui angajat. Astfel, managerii care sunt energici și dedicați, cu un înalt simț al scopului și cu un puternic sentiment de apartenență. tind să formeze echipe mai agile, mai bine conectate la imaginea de ansamblu, cu un echilibru mai bun dintre muncă și viață și o satisfacție mai mare.
Întâlnirile de calibrare au rolul de a identifica subiectele cheie conectate de nevoile de învățare, de a elimina „balastul” din conținutul sesiunilor regulate și de a construi un „learning path” personalizat.
Participantul nu trebuie să-și blocheze o zi întreagă la un seminar sau workshop pentru a explora o anumită temă. Având atenție 100% din partea facilitatorului, timpul petrecut pe un anumit subiect se reduce semnificativ .
Deoarece obiectivele de învățare sunt dublate de obiective de aplicare, fiecare sesiune se închide cu un plan de acțiune care va fi analizat în deschiderea următoarei sesiuni.
Abordarea presupune o combinație de Training și Coaching. Informațiile precise și instrumente practice sunt mixate cu o abordare interogativă și exploratorie vis-a-vis de folosirea lor în practica zilnică.
Nu e nevoie să se aștepte formarea unei grupe de cursanți și ulterior ajustarea programului în funcție de data la care este programat cursul. Sesiunile sunt planificate de comun acord, în funcție de preferințele participantului și
Costurile serviciului de Business Tutoring sunt asemănătoare cu taxele de participare la un curs deschis pe același subiect. În plus, există o trasabilitate mai bună pentru alocarea bugetelor de training per participant și o analiză mai buna în privința randamentului investiției.
Participanților li se oferă o experiență de învățare personalizată, asemănătoare sesiunilor de Executive Coaching pentru managementul superior. Acest lucru poate crește sentimentul de apartenență, loialitatea anagajaților și gradul de retenție a talentelor în interiorul organizației
Business Tutoring este un serviciu unic pe piața de învățare și dezvoltare din România și este oferit unui număr limitat de clienți. Selecția se face pe bază de interviu preliminar. Pentru detalii suplimentare vă stăm cu plăcere la dispoziție. Folosiți formularul de contact pentru a intra în legătură cu noi.