• Home
  • Certificări
  • Cursuri
  • Servicii
  • Povești de succes
  • Despre noi
  • Blog
  • Contact
  • Home
  • Certificări
  • Cursuri
  • Servicii
  • Povești de succes
  • Despre noi
  • Blog
  • Contact
Business Tutoring
Un instrument nou pentru Talent Development

Un format unic pentru dezvoltarea abilităților de business

Un set interconectat de ” soft skills” și „hard skills” ne guvernează comportamentele orientate spre obiective și ne permit să gestionăm cu succes activitățile de zi cu zi.

Dezvoltarea carierei într-o organizație necesită multă muncă, răbdare și acumulare de expertiză în domeniul de activitate.

La rândul lor, organizațiile se bazează pe colegi care nu doar își înțeleg rolul, dar sunt suficient de calificați pentru a prelua sarcini și responsabilități noi, atunci când e necesar.

Multe companii au de pierdut atunci când angajații esențiali nu își pot converti talentul în abilități practice de business.

Aceste abilități critice pot fi deprinse pe o perioadă lungă de timp prin experiența de lucru.

Din fericire există și un mod mai ușor. Prin serviciul de Business Tutoring asistăm angajații cheie în dezvoltarea abilităților necesare pentru obținerea de rezultate remarcabile și a unei cariere de succes.

 

descarcă Broșura
vezi video

Cum funcționează?

La Școala de Training misiunea noastră este să facem învățarea de calitate accesibilă tuturor celor care doresc să se dezvolte. Credem că învățarea la adulți este o responsabilitate asumată individual și că scopul oricărui proces de învățare ar trebui să fie aplicarea imediată a cunoștințelor și abilităților învățate. Prin serviciul de Business Tutoring, oferim asistență virtuală individuală pentru participanții care au nevoie să-și dezvolte rapid abilitățile necesare succesului în cadrul organizației.

Mai exact, Business Tutoring presupune explorarea unui subiect, asistat de un facilitator în sesiuni live unu-la-unu. Parcurgem un proces în mai mulți pași pentru a ne asigura că alegem planul ideal de învățare pentru fiecare participant.

Proces

Admiterea

Atunci când un participant se înscrie în program avem o prima discuție de calibrare. Înțelegem întâi situația specifică, contextul personal și organizațional, nevoile și stilul de învățare, interesele și personalitatea participantului.

Dacă participantul este înscris de un manager sau un sponsor, vom purta deasemenea o discuție separată pentru a afla mai multe despre provocările și punctele forte ale participantului, precum și despre obiectivele lui de învățare și aplicare.

Contractarea

În urma întâlnirii de calibrare vom propune un plan structurat de dezvoltare, cu sesiunile desfășurate într-o succesiune logică și orientate către atingere obiectivelor. De regulă pentru atingerea unui obiectiv de învățare pot fi necesare între 2 și 4 sesiuni, în funcție de complexitatea subiectului și nivelul de detaliu la care îl vom explora.

După ce planul de lucru este agreat vom calendarizăm sesiunile în funcție de preferințele participantului și disponibilitatea facilitatorului.

Derularea

După întâlnirea inițială, sesiunile regulate vor  90 de minute, întreaga atenție fiind dedicată participantului. Fiecare sesiune are o agendă și obiective clare, în funcție de subiectele explorate. Subiectele sesiunilor sunt abordate în raport cu provocările individuale și contextul personal al participantului. Exercițiile sunt personalizate și însoțite de feedback și coaching on-the-spot. Fiecare sesiune se închide cu un obiectiv de aplicare pentru următoarea sesiune. Facilitatorul va comunica adesea cu participantul în intervalul dintre sesiuni ca o modalitate de a se asigura că abilitățile exersate sunt și puse în practică.

cui se adresează

Învățarea continuă reprezintă un atribut esențial al succesului personal

First Time Managers și High Potential Employees

Există multe provocări cu care se confruntă managerii aflați la primul lor rol. Poate că se luptă cu delegarea sau comunicarea eficientă cu membrii echipei. Poate că nu sunt obișnuiți să gândească ca un lider sau au probleme în a se poziția ca superior ierarhic foștilor lor colegi. De la ei se așteaptă să organizeze activitatea echipei, să motiveze, să aibă conversații dificile și să ia decizii într-un context de schimbare și presiune constantă. Acestea sunt provocări comune pentru liderii aflați pentru prima dată în postura de conducere, iar dezvoltarea lor este esențială nu numai pentru propriul succes, ci și pentru echipă și întreaga organizație.

Deasemenea, angajații cu potențial care sunt incluși în programe de dezvoltare vor avea de înfruntat noi provocări. Doar pentru că un angajat a fost un contribuitor individual performant nu înseamnă neapărat că dispune de abilitățile necesare pentru a fi un lider eficient. Ca urmare, această tranziție poate fi stresantă.

Din fericire, pregătirea și antrenamentul personal ajută la rezolvarea provocărilor cu care se vor confrunta în tranziția către primul rol de conducere.

Middle Managers

Managerii de mijloc reprezintă puntea dintre contributorii individuali și managementul superior. Ei sunt cei care conectează și transmit. Acești actori cheie sunt mai importanți ca niciodată acum, când companiile încearcă să fie agile și adaptabile. Pentru a complica lucrurile, managerilor de mijloc li se cere adesea să-și asume roluri noi, ca cele de coach, model și dezvoltator de talente.

Cercetările au arătat că managerii au cea mai puternică influență asupra experienței unui angajat. Astfel, managerii care sunt energici și dedicați, cu un înalt simț al scopului și cu un puternic sentiment de apartenență. tind să formeze echipe mai agile, mai bine conectate la imaginea de ansamblu, cu un echilibru mai bun dintre muncă și viață și o satisfacție mai mare.

Avantaje și Beneficii

Experiență de învățare personalizată

Întâlnirile de calibrare au rolul de a identifica subiectele cheie conectate de nevoile de învățare, de a elimina „balastul” din conținutul sesiunilor regulate și de a construi un „learning path” personalizat.

Crește eficiența procesului de învățare

Participantul nu trebuie să-și blocheze o zi întreagă la un seminar sau workshop pentru a explora o anumită temă. Având atenție 100% din partea facilitatorului, timpul petrecut pe un anumit subiect se reduce semnificativ .

Crește angajamentul de aplicare

Deoarece obiectivele de învățare sunt dublate de obiective de aplicare, fiecare sesiune se închide cu un plan de acțiune care va fi analizat în deschiderea următoarei sesiuni.

Impact crescut în fixarea abilităților

Abordarea presupune o combinație de Training și Coaching. Informațiile precise și instrumente practice sunt mixate cu o abordare interogativă și exploratorie vis-a-vis de folosirea lor în practica zilnică.

Flexibilitate și rapiditate în implementare

Nu e nevoie să se aștepte formarea unei grupe de cursanți și ulterior ajustarea programului în funcție de data la care este programat cursul. Sesiunile sunt planificate de comun acord, în funcție de preferințele participantului și

Un management mai bun al bugetelor de training

Costurile serviciului de Business Tutoring sunt asemănătoare cu taxele de participare la un curs deschis pe același subiect. În plus, există o trasabilitate mai bună pentru alocarea bugetelor de training per participant și o analiză mai buna în privința randamentului investiției.

Incentive pentru participanți

Participanților li se oferă o experiență de învățare personalizată, asemănătoare sesiunilor de Executive Coaching pentru managementul superior. Acest lucru poate crește sentimentul de apartenență, loialitatea anagajaților și gradul de retenție a talentelor în interiorul organizației

Business Tutoring - Teme abordate

01

Conducerea Oamenilor

  • Leadership Fundamentals
  • Leadership Coaching
  • Recognizing Achievements
  • Feedback Skills
  • Management Strategic
  • Performance management
  • Change Management
  • Public Speaking
  • Influențare și persuasiune
  • Storytelling
  • Motivare 3.0
  • Conflict Management
VEZI CURSURI
02

Dezvoltarea Echipei

  • Managing Remote Teams
  • Effective Team Management
  • Team Coaching
  • Inspiring Teams
  • Facilitation Skills
  • Cooperarea în Echipă
  • Medierea dezacordurilor
  • Conducerea ședințelor
  • Presentation Skills
  • Negocieri Constructive
  • Diversitate și Incluziune
  • Performance management
VEZI CURSURI
03

Dezvoltare Personală

  • Stress Management
  • Abilități interpersonale de comunicare
  • Comunicare Asertivă
  • Feedback Skills
  • Influențare și persuasiune
  • Ascultare Activă
  • Conflict Management
  • Mindfulness
  • Managementul emoțiilor
  • Inteligența Emoțională
  • Growth mindset 
VEZI CURSURI
04

Eficiență și Productivitate

  • Time & Task Management
  • Eficiența și Productivitatea Personală
  • Lean /Six Sigma
  • Optimizarea proceselor
  • Analiza problemelor și luarea deciziilor
  • Gândirea critică
  • Gândirea inovativă
  • Comunicare asertiva
  • Negocieri constructive
  • Project management
VEZI CURSURI

Detalii logistice

 

  • Sesiunile sunt disponibile pe platformele Teams, Webex, Zoom;
  • Durata unui sesiuni regulate este de 90 min;
  • Întâlnirea de calibrare este gratuită și nu implică obligativitatea de contractare ulterioară;
  • Temele cheie pentru care este disponibil acest serviciu nu sunt limitate la cele prezentate pe site;
  •  De regulă pentru parcurgerea unui program de training în format de Business Tutoring sunt necesare între 2-4 sesiuni, în funcție de complexitatea subiectului și nivelul de detaliu la care este explorat
  • Costurile parcurgerii unui program de dezvoltare în format Business Tutoring sunt asemănătoare cu înscrierea la un curs open .

Business Tutoring este un serviciu unic pe piața de învățare și dezvoltare din România și este oferit unui număr limitat de clienți. Selecția se face pe bază de interviu preliminar. Pentru detalii suplimentare vă stăm cu plăcere la dispoziție. Folosiți formularul de contact pentru a intra în legătură cu noi.

Cere o ofertă personalizată

    resurse

    Blog

    cele mai recente articole
    Blog
    Convingerile limitative și puiul de elefant
    Blog  ·  Uncategorized
    Certificare Internațională -The Inner Game Institute
    Blog
    Inner Game și vocea critică din mintea noastră


    Date Contact

    Scoala de Training
    📞 +40 723 016 665
    📧 contact@scoaladetraining.ro
    🗺️ Theodor Sperantia 135, Sector 3, 030934 Bucuresti, Romania

    Linkuri Utile

    • Home
    • Certificări
    • Cursuri
    • Servicii
    Menu
    • Home
    • Certificări
    • Cursuri
    • Servicii

    Despre Noi

    Scoala de Training si Scoala de Coaching sunt marci înregistrate ale Stand Up Training srl, companie fondată în 2005. Misiunea noastră este de a face trainingul de calitate accesibil și de a promova învatarea continua ca atribut esential al succesului personal si organizational.
    © Copyright 2021 Stand Up Training srl. Toate drepturile rezervate.​
    • Home